Poetry Hub

Zindagi — Urdu Poetry

urdu-poetry-nazm-ghazal-kavita-sher-shayri-saavan.in (62)

Jo tum nahi to kya hai zindagi jese koi saza hai,

Zindagi tum muskurao to aisa lagta hai,

Khoobsurati ki ek ada hai,

Zindagi tum jo rutho to mehsoos hota hai,

Jese hamesha khafa hai zindagi.