Poetry Hub

Naya Saal Mubarak — Urdu Poetry

urdu-poetry-nazm-ghazal-kavita-sher-shayri-saavan.in (49)

Naya Saal Mubarak:

Phir Naya Saal, Nayi Subha, Nai Umeedain , Aey Khuda! Khair ki Khabrun ke Ujale Rakhna.